Product
inWork.shop – Brand design
Mijn Rol
Art Director
Product Designer
UX/UI
Webdesigner
Media designer
Illustrator
Client
inWork.shop
Jaar
2020 – heden
Probleemstelling
De bezuinigingen in het onderwijs hebben geleid tot een afname van het aanbod van kunst- en cultuur gerelateerde lessen in de naschoolse opvang. Als oplossing heb ik InWork.shop (voorheen musicGround) opgericht, een platform dat ondernemers uit de culturele sector verbindt met het onderwijssysteem. Hierdoor kan gericht les worden gegeven aan een specifieke groep kinderen, met als doel hun een culturele basis te brengen in kunst en muziek.
Brand design
InWork.shop is gemaakt volgens het Magician Archetype. Net als bij een goochelaar is ons doel om dromen te laten uitkomen door gebruik te maken van de kennis van hoe de wereld werkt. We willen kinderen helpen hun leven te veranderen door te leren en nieuwe passies te ontdekken. En dit diende ook als inspiratie voor ons logo: InWork.shop kleurt dromen.
Logo design
Ons logo verbindt de werkplaatsen, de buitenschoolse opvang en het cultuur- en kunstonderwijs. Door de animatie wordt het concept achter het logo op een speelse manier nog duidelijker. Dit is gedaan met Adobe Illustrator en After Effects.
Het design
Animatie

Resultaat

Schets

Digitaliseren

Animeren
